Alla inlägg under september 2015

Av Kim Bergström - 15 september 2015 15:40

I lördags var det då dags för att zombie run I Örebro. Vi kom dit vid 11:00 ungefär och skulle senaste anmäla oss runt 11:30 - 12:00. Vi tog oss ner till startområdet. Bröderna som brukar springa många lopp började genast att värma upp. För min del tog jag det lugnt eftersom jag inte brukar att springa. Väl när vi startade så gick pulsen upp. Hela loppet startade av en mörk labyrint där det fanns ett antal zombies så paniken blev direkt där inne. Jobbigast delarna var upploppet och inne i en större lagerlokal.
Loppet var klart godkänd.

Många tyckte att slaktaren var bland de otäcktaste personerna.

Clownzombien gav en väldigt olustigt känsla när man sprang.

Av Kim Bergström - 12 september 2015 06:53

Idag springer jag zombie run och jag kan väl erkänna att jag väl inte tränat som man ska.
Ska bli spännande och kul med detta lopp, vi springer som ett lag där jag är den som är minst tränad det känns tryggt tycker jag ?.
Just nu ligger jag nedbäddad i sängen hemma hos min svåger och som också kommer att springa loppet. Det var väldigt skönt att jag hade möjligheten övernatta hemma hos dom så slapp jag åka väldigt tidigt. Snart är det dags för frukost. Även fast jag saknar min familj så var det väldigt skönt att sova en hel natt. Kommer och lägga ut om loppet senare här.

Ovido - Quiz & Flashcards