Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Kim Bergström - 2 januari 2016 23:30

Då var år 2016 här.
Idag har vi firat Emil som blir 9år. Emil har haft en väldigt bra och trevlig födelsedag med familj och vänner som varit över.
Känns fantastiskt att jag har fått så fina barn så när något av barnen fyller år så bjuder vi oftast till lite extra.

Spådomskulan 2016 då.
* Jag hoppas att vi kan få hålla oss friska. Då vi var sjuka väldigt mycket 2015.
* Jag hoppas att Theos språk kommer att komma mer.
* Det vore kul också om nyårsmålen någon gång kan uppfyllas.
* Sedan hoppas jag att familj, vänner och bekanta får ett väldigt bra och underbart år.

Nu närmast så börjar jag att arbeta igen på måndag. Man blir snabbt bekväm när man är hemma. Jag har varit hemma i 16 dagar. Men det känns bara som någon vecka. Men man kommer snabbt in i det igen när man väl är på jobbet igen. Men det har varit väldigt skönt att ha haft semester det senaste dagarna.

Mot måndag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards