Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Kim Bergström - 15 augusti 2015 21:19

Sommarens stora projekt är nu avklarat. Efter att ha varit iväg på en längre semester resa så satte vi igång med att bygga vår altan på framsidan då vi har 2 smitare i familjen. Så ordnade vi en grind också.

Om en vecka börjar arbetet igen. Det har varit väldigt skönt att bara vara hemma. Inskolningen har gått över förväntan väldigt bra. Och först nu i fredags när jag fick 2 timmar för mig själv som jag kände att nu är arbetet nära. Det kommer att bli trevligt att komma tillbaka i verkligheten igen, men det har varit väldigt angenämt att vara hemma. 1 vecka kvar som sagt, ska försöka att olja in altanen på baksidan då och bara ta det lugnt inför det som komma skall.

Vi blev väldigt nöjda jag och min underbara fru.

Ovido - Quiz & Flashcards