Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Kim Bergström - 20 augusti 2015 22:27

Det vart ett spännande år förra året, vi fick vår underbara Nova som kom till oss. Året gick och Nova blev större och tar sig större friheter. Det blev dags för min fru att börja jobba och för mig att vara hemma. Då jag hade börjat på ett nytt jobb i september förra året så blev det inte så många månader jag arbetade innan jag gick på ledighet.
Men imorgon är den här, sista dagen på föräldraledigheten. Sista dagen på paus i livet där man släpper tid och rum. Så frågan är hur jag firar den då jag är ensam hemma eftersom Nova är på förskolan. Men en sak är säker det blir en dag av avslappning. Det kommer bli roligt att börja arbeta igen.

Av Kim Bergström - 20 augusti 2015 22:25

Det vart ett spännande år förra året, vi fick vår underbara Nova som kom till oss. Året gick och Nova blev större och tar sig större friheter. Det blev dags för min fru att börja jobba och för mig att vara hemma. Då jag hade börjat på ett nytt jobb i september förra året så blev det inte så många månader jag arbetade innan jag gick på ledighet.
Men imorgon är den här, sista dagen på föräldraledigheten. Sista dagen på paus i livet där man släpper tid och rum. Så frågan är hur jag firar den då jag är ensam hemma eftersom Nova är på förskolan. Men en sak är säker det blir en dag av avslappning. Det kommer bli roligt att börja arbeta igen. ?

Ovido - Quiz & Flashcards